Vezetőség

Ügyvezető
Az OTP Mobil Kft. ügyvezetője, karrierjét az OTP Bankban Project Managerként kezdte, ahol jelentős részt vállalt a PayPass magyarországi bevezetésében. A későbbiekben a bankkártyás ügyletek divízióvezetőjeként tevékenykedett.
Péter az elmúlt 10 évben az érintésmentes fizetési technológiák fejlesztésével és biztonságosabbá tételével foglalkozik, céljaként pedig a mobilfizetéses vásárlási élménnyé alakítását tűzte ki.

Üzletfejlesztési és értékesítési vezető, ügyvezető-helyettes
2013 óta az OTP Mobil Kft. üzletfejlesztési és értékesítési vezetője. Irányítása alatt történt többek között a SimplePay online fizetési rendszer, valamint a SimpleBusiness elektronikus fizetési applikáció fejlesztése, indulása.
Korábban több online vásárlást és értékesítést támogató vállalkozás alapításában, munkájában is részt vett. Tanulmányait a Pécsi Tudományegyetemen végezte, ahol doktori címet szerzett pénzügyi jogból.

IT fejlesztési vezető
Tanulmányait a Budapesti Műszaki Egyetemen végezte, majd olyan cégeknél dolgozott, mint az Agoda, a Sysfactor vagy a Facebook. 2021 szeptemberében csatlakozott az OTP Mobil Kft. IT részlegéhez mint fejlesztési vezető.
Szenvedélye az olyan rendszerek megépítése, amelyek élvonalbeli megoldásokat kínálnak a felhasználóknak.

Pénzügyi és kontrolling vezető
2018 novembere óta az OTP Mobil pénzügyi igazgatója. A Pécsi Tudományegyetem hallgatójaként szerzett Közgazdász diplomát. Már gyakornokként is jelentős külföldi cégeknél dolgozott, mint a PricewaterhouseCoopers vagy a Southwark Credit Union.
Karrierje során jelentős tapasztalatra tett szert hitelkockázat- és cash-flow elemzőként többek között a Morgan Stanley-nél és a Raiffeisen banknál.

Marketing és kommunikációs vezető
2015 augusztusában csatlakozott az OTP Mobil-hoz, ahol kezdetben a kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgató csapatát erősítette.
Jelenleg a vállalat marketing és kommunikációs vezetője, illetve a Simple alkalmazás üzleti felelőse. Idén beválasztották a Marketing&Media Magazin legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató Top50-es rangsorába.
A nevéhez kötődik több sikeres termékbevezetéssel kapcsolatos, B2C kommunikációs, illetve B2B és edukációs kampányok menedzselése az online fizetéssel, a cég fintech megoldásaival kapcsolatban.
