SimplePay elszámolási munkatárs

Szeretnél trendi munkakörnyezetben egy igazán jó hangulatú csapat tagjaként dolgozni? Barátod az Excel, érdekel a fintech világa, jól kommunikálsz- akár angolul is, és még precíz és proaktív is vagy egyszerre? Nálunk a helyed! Bővebben
SimplePay elszámolási munkatárs
Budapest

Szeretnél trendi munkakörnyezetben egy igazán jó hangulatú csapat tagjaként dolgozni? Barátod az Excel, érdekel a fintech világa, jól kommunikálsz akár angolul is, és még precíz és proaktív is vagy egyszerre? Nálunk a helyed!

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Koordinált betanítási folyamat állandó fejlődési lehetőséggel
  • Változatos munka egy dinamikus, fiatalos és jó hangulatú csapatban
  • Motivált, magasan kvalifikált kollégák
  • Trendi munkakörnyezet, jól megközelíthető helyen (Budapest) 
  • Stabil pénzügyi háttérrel rendelkező cég által nyújtott biztonság
  • Béren kívüli juttatások (Cafeteria, egészségbiztosítás)
  • Home office lehetőség (heti 3 nap)

TÉGED KERESÜNK, HA

  • Felsőfokú végzettséged van
  • Jól használod az Office programokat, főleg az Excelben vagy otthon 
  • Társalgási szinten beszélsz angolul 
  • Jól kommunikálsz 
  • Proaktív vagy 
  • Precizitás, pontosság jellemez
  • Jó analitikus képességekkel rendelkezel 
  • Szeretsz csapatban dolgozni, de nem ijeszt meg az önálló munka sem 
  • Releváns tapasztalatod van pénzügyi, illetve IT területen 

FELADATAID LESZNEK: 

  • Ügyfelek, partnerek pénzügyi adatainak ellenőrzése, adminisztrációja 
  • Ügyfelek kifizetéseinek validálása, utalások ellenőrzése és indítása 
  • A cég bizonyos szolgáltatásaihoz kapcsolódó beérkező összegek, díjak azonosítása és adminisztrációja
  • Számlák ellenőrzése, kiállítása, esetleges javítása
  • Kintlévőségek azonosítása és adminisztrációja 
  • Ügyfelek kifizetéseivel és számlázással kapcsolatos panaszok kezelése 
  • Tranzakció megerősítés, tranzakciós elszámolói analitikák egyeztetése 
  • Bizonyos kontrolling funkciók ellátása, napi operatív folyamatok támogatása
  • Könyveléssel, havi és éves zárásokkal kapcsolatos adminisztratív támogatás 
  • Adattisztítás, adatellenőrzés 
  • Pénzügyi eljárásrendek, dokumentumok frissen tartása 
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, aktív kommunikáció a cég többi részlegével
  • Termékfejlesztés támogatása
    • a rendszert érintő javításokkal, fejlesztésekkel kapcsolatos javaslattétel 
    • a rendszert és a kontrolling funkciókat érintő problémák feltárása 

ELŐNYNEK TARTJUK:

  • Pénzügyi, számviteli vagy gazdasági informatikai szakirányú végzettség 
  • Pénzügyi területen, illetve hasonló pozícióban szerzett munkatapasztalat 
  • FinTech vagy banki szférában szerzett munkatapasztalat 
  • IT területen szerzett munkatapasztalat 
  • Felsőfokú angol nyelvtudás 

Irodánk:

1138 Budapest, Váci út 135-139. B épület.

BSR Center Újiroda.hu | A teljes kiadó iroda kínálat Budapest irodaházaiban

Kollégáink ezt szeretik leginkább nálunk:

“Home office, rugalmas munkaidő, jó a társaság és a szuper az iroda!” Závodi-Saxa Orsolya, HR munkatárs

“A légkör és a kollégák, a work-life balance és a folyamatos tanulás lehetősége.” Boti Csilla, Senior pénzügyi és kontrolling szakértő

Mi teszi a termékünket különlegessé?

SokoldalúságInnovációMegkönnyíti az életed

Hogyan szólhatnak bele a munkatársak a cég életébe?

360 fokos értékelésArnold a chatbotAll staff meetingekÖtletláda

Amennyiben érdekel a pozíció, várjuk önéletrajzod a hr@otpmobil.com címre.