SimplePay elszámolási munkatárs
Szeretnél trendi munkakörnyezetben egy igazán jó hangulatú csapat tagjaként dolgozni? Barátod az Excel, érdekel a fintech világa, jól kommunikálsz- akár angolul is, és még precíz és proaktív is vagy egyszerre? Nálunk a helyed! BővebbenSzeretnél trendi munkakörnyezetben egy igazán jó hangulatú csapat tagjaként dolgozni? Barátod az Excel, érdekel a fintech világa, jól kommunikálsz akár angolul is, és még precíz és proaktív is vagy egyszerre? Nálunk a helyed!
AMIT KÍNÁLUNK:
- Koordinált betanítási folyamat állandó fejlődési lehetőséggel
- Változatos munka egy dinamikus, fiatalos és jó hangulatú csapatban
- Motivált, magasan kvalifikált kollégák
- Trendi munkakörnyezet, jól megközelíthető helyen (Budapest)
- Stabil pénzügyi háttérrel rendelkező cég által nyújtott biztonság
- Béren kívüli juttatások (Cafeteria, egészségbiztosítás)
- Home office lehetőség (heti 3 nap)
TÉGED KERESÜNK, HA
- Felsőfokú végzettséged van
- Jól használod az Office programokat, főleg az Excelben vagy otthon
- Társalgási szinten beszélsz angolul
- Jól kommunikálsz
- Proaktív vagy
- Precizitás, pontosság jellemez
- Jó analitikus képességekkel rendelkezel
- Szeretsz csapatban dolgozni, de nem ijeszt meg az önálló munka sem
- Releváns tapasztalatod van pénzügyi, illetve IT területen
FELADATAID LESZNEK:
- Ügyfelek, partnerek pénzügyi adatainak ellenőrzése, adminisztrációja
- Ügyfelek kifizetéseinek validálása, utalások ellenőrzése és indítása
- A cég bizonyos szolgáltatásaihoz kapcsolódó beérkező összegek, díjak azonosítása és adminisztrációja
- Számlák ellenőrzése, kiállítása, esetleges javítása
- Kintlévőségek azonosítása és adminisztrációja
- Ügyfelek kifizetéseivel és számlázással kapcsolatos panaszok kezelése
- Tranzakció megerősítés, tranzakciós elszámolói analitikák egyeztetése
- Bizonyos kontrolling funkciók ellátása, napi operatív folyamatok támogatása
- Könyveléssel, havi és éves zárásokkal kapcsolatos adminisztratív támogatás
- Adattisztítás, adatellenőrzés
- Pénzügyi eljárásrendek, dokumentumok frissen tartása
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, aktív kommunikáció a cég többi részlegével
- Termékfejlesztés támogatása
- a rendszert érintő javításokkal, fejlesztésekkel kapcsolatos javaslattétel
- a rendszert és a kontrolling funkciókat érintő problémák feltárása
ELŐNYNEK TARTJUK:
- Pénzügyi, számviteli vagy gazdasági informatikai szakirányú végzettség
- Pénzügyi területen, illetve hasonló pozícióban szerzett munkatapasztalat
- FinTech vagy banki szférában szerzett munkatapasztalat
- IT területen szerzett munkatapasztalat
- Felsőfokú angol nyelvtudás
Irodánk:
1138 Budapest, Váci út 135-139. B épület.
Kollégáink ezt szeretik leginkább nálunk:
“Home office, rugalmas munkaidő, jó a társaság és a szuper az iroda!” Závodi-Saxa Orsolya, HR munkatárs
“A légkör és a kollégák, a work-life balance és a folyamatos tanulás lehetősége.” Boti Csilla, Senior pénzügyi és kontrolling szakértő
Mi teszi a termékünket különlegessé?
SokoldalúságInnovációMegkönnyíti az életedHogyan szólhatnak bele a munkatársak a cég életébe?
360 fokos értékelésArnold a chatbotAll staff meetingekÖtletládaAmennyiben érdekel a pozíció, várjuk önéletrajzod a hr@otpmobil.com címre.