HR asszisztens

Téged keresünk, ha rendelkezel HR generalista és/vagy recruiter tapasztalattal, gyorsan tanulsz, motivált és proaktív vagy, hatékonyan és könnyen kommunikálsz és fontos neked a szakmai fejlődés. Bővebben
HR asszisztens
Budapest

Az OTP Mobil Kft. Magyarország vezető fintech cége, amely az e-payment megoldások terén vezető szerepet vállaló innovatív, stabil és dinamikusan fejlődő vállalattá nőtte ki magát. Három terméke, a Simple app, a SimpleBusiness és a SimplePay online fizetési rendszer segítségével célunk, hogy egyszerűbbé és jobbá tegyük az elektronikus fizetési folyamatokat.

Mi lesz a feladatod?

  • Aktív részvétel a toborzási folyamatban (álláshirdetések előkészítése, megjelentetése, telefonos előszűrés, interjúk szervezése, interjúztatás, jelöltkezelés, adatbáziskezelés)
  • Onboarding és kiléptetési folyamat támogatása
  • Rendszeres kapcsolattartás a külső bérszámfejtőkkel, kapcsolódó adatszolgáltatások elvégzése, ellenőrzési feladatok
  • Külső és belső képzések szervezése a munkatársak számára
  • Munkavédelmi oktatások szervezése, dokumentációja, kapcsolattartás a munkavédelmi partnerrel
  • Foglalkozás-egészségügyi vizsgálatok koordinálása
  • Utazási költségtérítéssel kapcsolatos ügyintézés
  • Cafeteria rendszer nyilvántartása és adminisztrációja
  • Egészségpénztár – beléptetés, adminisztráció
  • Céges telefon, mobilflotta ügyintézés
  • Szabályzatok készítésében, felülvizsgálatában való részvétel

Téged keresünk, ha

  • munkaügyi, munkajogi alapismeretekkel rendelkezel,
  • legalább 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod van – munkaügyi feladatok ellátásában szerzett tapasztalat elengedhetetlen,
  • minimum 2-3 év gyakorlatod van toborzás terén,
  • napi szinten használod az SAP HR modulját,
  • legalább középfokon kommunikálsz angolul szóban és írásban,
  • felsőfokú szakirányú vagy gazdasági végzettséged van,
  • önálló, pontos, precíz munkavégzés jellemez,
  • erős szervezőkészséggel rendelkezel,
  • megbízható vagy, hiszen tudod, hogy bizalmi munkakört látsz el,
  • támogató, szolgáltató szemlélettel rendelkezel.

Amit kínálunk

  • változatos munkakör, fejlődési lehetőség
  • home office lehetőség (heti 3 nap)
  • támogatott szakmai képzések, tréningek
  • irodai gyümölcsnap, finom kávé, jó hangulat, sportos csapat
  • közösségi programok, csapatépítők
  • modern iroda jól megközelíthető helyen
  • egészségbiztosítás, dolgozói kedvezmények, nyelvtanulási lehetőség

Kollégáink ezt szeretik leginkább nálunk:

 

„A fejlődési lehetőséget, és a kapukat, amiket megnyit előttem amit itt csinálok.”

“A légkör és a kollégák, a work-life balance és a folyamatos tanulás lehetősége.”

„Fontos terméken dolgozhatok.”

„Változatos hétköznapok, folyamatos fejlődés.”

„Kreatív lehetek, és előbb-utóbb láthatóak és használhatóak az én munkám eredményei is.”

“Home office, rugalmas munkaidő, jó a társaság és szuper az iroda!”

Hogyan szólhatnak bele a munkatársak a cég életébe?

360fokos értékelésAll staff meetingekÖtletláda

Irodánk

1138 Budapest, Váci út 135-139. B épület. 5. emelet

Mi teszi a termékünket különlegessé?

SokoldalúságTöbb, mint 2 millió felhasználóKészpénzmentes vásárlás

Amennyiben érdekel a pozíció, várjuk önéletrajzod a hr@otpmobil.com címre.